יועץ עסקי חשוב לכל חברה ועסק המבקשים לצמוח

יועץ עסקי חשוב לכל חברה ועסק המבקשים לצמוח

כל מנכ"ל, כל בעל חברה או כל הנהלה של ארגון עסקי מבקשים לצמוח ולגדול על חשבון המתחרים. כולם כבר מבינים שלשימוש ביועץ עסקי יש הרבה מאד יתרונות. רבים מבין אנשי עסקים, מנכ"לים ובעלי חברות, יודעים הכיצד לכמת את הערך ואת התרומה של יועץ עסקי מקצועי לתהליכי הבראה שינוי וצמיחה. אנו כיועצים עסקיים באים לעזור לך לעדכן בין היתר את התוכנית העסקית, אל מול התוכנית השיווקית, לאחר מכן לסנכרן בינן לבין התוכנית האסטרטגית ולהקפיד להתאים את הפעילות העסקית לשינויים.

ייעוץ עסקי – יועץ עסקי

ההתנגדות הראשונה בשימוש ביועץ עסקי נובעת מהפחד של העלויות. אבל ברוב המקרים אנו כיועצים עסקיים וארגוניים וותיקים מסוגלים להציג נתונים חד משמעיים המראים שהתועלת בהעסקתו של יועץ עסקי מיומן ומקצועי, המתמחה בין היתר גם בתחומים המשיקים לתחום הייעוץ השיווקי והארגוני, היא רבה ובמקרים רבים חיונית להצלחתו של כל חברה או העסק. הנתונים היבשים מראים פעם אחר פעם כי תרומתם של יועצים עסקיים גבוהה משמעותית מעלות העסקתם, ומביאה להמשכיות עסקית יציבה ואף מניעה צמיחה, כל זאת בהתנהלות מדורגת, חכמה ומחושבת מראש.

תרומתם בתקופות משבר גבוה במיוחד

ההשקעה בגיוס יועץ עסקי-יועץ שיווקי בתקופות משבר כמו משבר הקורונה ו/או משברים הנובעים ממבצעים צבאיים ו/או מלחמות, היא חיונית להתאמת הפעילות העסקית: התאמת מצב כוח האדם, עדכון התוכנית העסקית ובו בזמן מעניקים תשומת לב לאיתור מנועי צמיחה חדשים דווקא בתקופות של אי-יציבות ומשבר. נושאים אלה הם רק חלק מהתהליכים שיועץ עסקי – יועץ שיווקי מסייע לנהל בצורה חלקה ומקצועית, שמביאה לתוצאות.

יועץ עסקי ממליץ לבצע מיזוגים ורכישות כמנוע צמיחה

אנו אורים כי לעיתים, נכון לבחון אפשרויות צמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות של חברות המשיקות לתחום הפעילות; המתקשות לשרוד את המשבר. בנוסף לכך, היועצים העסקיים מספקים מענה לכל נושא התאמת מערכי השיווק והפרסום לשינויים בשוק ומסייעים להוציא תהליכים מסוג זה אל הפועל. אלו הם רק חלק מהתהליכים שיועץ עסקי – יועץ שיווקי מיישם, במטרה להביא להתייעלות והמשכיות עסקית וניהולית חכמה ומחושבת מראש גם בתקופות משבר קיצוניות אצלך בחברה או בעסק המשפחתי.

תפקידו ותרומתו של יועץ עסקי למנכ"ל

כיועץ עסקי עם ניסיון רב שהכיר עסקים במשבר, אנו מבקשים לקבוע כי בתקופות לחץ ומשברים יש עליך כמנכ"ל וכבעלים לשאוף להתכנס ולקחת אחריות על התחומים החשובים ביותר. להימנע מלהתעסק בשברים הפחות חשובים שאחרים מסוגלים לעשותם במקומכם. את המשימות הפשוטות היה נכון כי תהיו מסוגלים להעביר בצורה ראויה למנהלים ועובדים שלכם. עליכם ללמוד לבצע תהליכי האצלת סמכויות נכונים.

אמצו את חוק הפרטו

כיועצים עסקיים אנו תמיד ממליצים שתתמקדו בעיקר הביאו לידי ביטוי את מלוא היכולות והכישורים ובעיקר תתמקדו בשכפול הצלחות. אמצו את חוק הפרטו האומר כי 20% מהפעולות שלנו אחראיות ל- 80% מהתוצאות. תתמקדו ונסו לאתר את הפרטו של הפרטו. בתקופות קיצון ומשבר, חשוב מאד כי תעניקו אחריות וסמכות לצוות של עובדים ומנהלים איכותיים בארגון. הם יהיו אלה שימשיכו לדחוף את העסק קדימה. כיועצים עסקיים אנו נשמח להיות לצידך. תרגיש חופשי לקבוע איתנו פגישת חשיבה ראשונית ללא עלות.

המחברים:  עדן יצחקי  ויובל כרמל

כתוב/כתבי תגובה