ההבדלים בין קידום בפייסבוק לקידום בגוגל

ההבדלים בין קידום בפייסבוק לקידום בגוגל

העולם של הגלישה באינטרנט הוא כזה שבו נמצאים הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים הרבה מאוד מידע שזמין עבורם בצורה מאוד צמודה ומהירה. זו הייתה רק שאלה של זמן עד אשר יבינו בעלי עסקים כי הגלישה באינטרנט היא דרך להרוויח עוד כסף על ידי חשיפה יותר גדולה שלהם אל קהל נוסף, וכך העולם של הגלישה באינטרנט הפך להיות זירת עסקית לכל דבר ועניין שם נפגשים לקוחות ושירותים שונים כל הזמן.

אחת מן ההתלבטויות של לקוחות עסקיים כאשר הם רוצים לקדם את העסק שלהם אונליין היא לגבי קידום בפייסבוק לעומת קידום בגוגל או אולי גם פרסום באינסטגרם, וכאן זה חשוב מאוד להבין את כל מה שאלה מביאים ומאפשרים בקידום ממומן, על מנת לבצע את ההחלטה על בסיס שיקולים שנוצרים מן ההבדלים בין שני אלה.

לא מתאים לכל עסק

קודם כל, יש להבין כי קידום אשר נעשה בפייסבוק הוא לא כזה אשר בהכרח יכול לענות על הצורך  של כל עסק בצורה טובה. יש תחומים של עסקים שעבורם השיווק שנעשה דרך קמפיין בפייסבוק יהיה הכי אידיאלי, לעומת חברות שעבורן יותר עדיף לפעול בצורה של קידום אורגני או קידום העסק בצורה של חשיפה שונה.

קידום עם יכולת פילוח

קידום בפייסבוק הוא כזה שבו אפשר למקד את הקמפיין בצורה מאוד פרטנית, על ידי מערכת שבה מתאימים עד כמה שיותר את הקמפיין עבור הלקוח החל מהבחירה של הגילאים, המיקום ואפילו של תחומי עניין של הקהל. כל אלה הופכים את המקום הזה לגן עדן של המרות גבוהות לכל מי שיודע לדייק את השיווק בפייסבוק לכדי אומנות כמו באתר https://taitz.co.il/.

קידום עם חשיפה יותר גבוהה

גוגל הוא מנוע חיפוש שזמין עבור כל משתמש ובו הרוב המכריע של הגולשים מבצעים את החיפושים שלהם שלל כמעט כל דבר, לעומת זאת, פייסבוק הוא רשת חברתית שאליה לא כל אחד רשום ולא כל אחד פעיל בה והיא לא נועדה עבור חיפוש של מידע. כשאר מנוע החיפוש מציע חשיפה הרבה יותר מוגברת, הדבר הזה יוצר את ההבדל הגדול לטובת גוגל, שעבורו משלמים הרבה כדי לבצע קידום אורגני ו/או ממומן.

כתוב/כתבי תגובה